Nervös så att jag vill dö lite.

Shit. Imorgon är den en vecka kvar tills provspelningen på
Sundsta. Jag ska spela upp en liten pjäs och sedan läsa en dikt på teatern
och på bilden ska jag lämna in en teckning som jag har gjort.
Bilden kommer att bli ganska lätt,eftersom jag åtminstone vet vad
fan jag håller på med,men teater.....noll koll,kan jag säga.
Jag får lite ångest-attacker och liknande sköna känslor.

Jag har funderat på att sno med mej Mikaela.
Jag har inte frågat ännu,men om hon säger nej så kidnappar jag
henne bara >:)))))




Åh,vid ungefär den här tiden förra året var jag så här brun.
Just nu är jag näst intill genomskinlig,a.w.e.s.o.m.e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0