Bonding moment.


Your beliefs:
Jag tror inte på en gud som vill att du ska bygga kyrkor åt honom och skänka pengar dit.
Asså,aa fast ne. Jag tror på människan. Alla borde stanna upp ibland och tänka efter,att allt du vanligtvis
använder dagligen har människan skapat.
Självklara saker som vattenkranar,kylskåp,glödlampor,ugnar,toaletter osv. 
Alla borde inse hur kickass världen är.

Your highs and lows of this year:
High : SOMMAAAAAARN !
Low : Vintern :CCCCC

Disrespecting your parents:

Jag har en tendens att bli sarkastiskt uppkäftig om jag är irriterad och trött...

How important you think education is:
Ganska viktig,om man ska ta sej någonstans.

One of your favorite shows:

Lost. Föralltid Lost. ♥

How have you changed the past two years:
Uhm,jag har nog blivit mycket starkare som person.
Nowadays bryr jag mej inte så mycket om vad andra tycker och går min egen väg.
Totally hardcore.

Give pictures of 5 guys who are famous that you find attractive
:








Your favorite movie and what it's about:

Mina favorit-filmer kommer alltid att vara disney-filmerna.
Pocahontas,Lejonkungen,Alladin,Ringaren i Notre Dame,
Aristocats,Micke och Molle,Nalle Puh osv.
Btw,tack Walt Disney för min barndom. :)))

What kind of person attracts you:
Men asså..eh. Jag får ta det typ kort i ord .
Here we go : kreativ,rolig,smart,glad,frihetslysten,
drömmare,psykiskt stark,ärlig.
Uhm,yeah.

A problem you have :
Jag släpper inte "in" vem som helst.
Jag har väldigt svårt att lita på människor,och har svårt att dela med mej av känslor
,vilket tillslut äter upp mej inifrån. Awesome shit.
Och,nej. Jag är inte känslokall,hah.
Jag är bara svår att komma åt...

Something that you miss:
Odjuren.

Dom kommer hem nästa vecka :DDDDDDDDDDDDDDDD

Goals for the next 30 days:
Bara vara awesome ? 

What you are allergic of:
Musik: Jag är förevigt skadad av dålig B-techno tack vare Filip.
Kläder: Kläder som jag känner mej instängd i.
Åsikter: Rasism och fördomar.
Människor: Männsikor som är falska.
Mat: Nötter,literally.
Drycker: Euhm,svart kaffe är rätt nasty.

What you love:

Musik: Älskade Damien Rice ♥
Kläder: Mjukt och mysigt :D
Åsikter: Men asså,häst med päls ? Åååh,min seriöshet håller på att dö ut.
Människor: Min klass, fo' serious.
Mat: Grönsaker och frukt !
Drycker: Kolsyrat vatten eller trocadero.


Kommentarer
Postat av: Mooaaa osv.

DU ÄR AWESOME! sååå jävla skön! :D

2011-01-17 @ 19:22:22
URL: http://mhhme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0