6 thingies..

..du kanske inte visste om mej :

♥ Jag är sjukt envis. Och då menar jag s-j-u-k-t.
Har jag bestämt mej,så har jag bestämt mej.

♥ Jag ääälskar att äta is. Haha,efterblivet,jag vet.

♥ Lost & True Blood är mina absoluta favorit-serier !

♥ Jag älskar att sova. Det finns inget bättre !

♥ Jag har svårt att verkligen lita på människor.
Jag låter väldigt få människor "nära" mej.

♥ En maträtt om jag varken tål lukten av eller kan äta är korvstoganoff. 



 

Det är inte lätt att vara öh..annorlunda.


Kommentarer
Postat av: mmikaela

ÄR JAG NÄRA?!??!?!!? VAVAVAVAVAVAV?!?!?!??! FAST JAG VET ATT MR.HEJ-KOMPIS-JAG-STÅR-3-CM-FRÅN-DITT-ANSIKTE-FAST-JAG-INTE-KÄNNER-DIG ÄR NÄRMASTE OCH BÄSTA VÄNNEN DU NÅGONSIN KOMMER HAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!



(Jag har faktiskt, för en sekund, glömt vad närgångna killen heter. HELVETE, nu kom jag på't. -.-)

2010-09-23 @ 23:27:45
URL: http://mmikaela.webblogg.se/
Postat av: Sandra'

Svar : Klart att han är min bästa kompis,för jag ääälskar ju när människor jag inte riktigt känner är väldigt närgångna <3333333333 (LLL)



Ps. Du har glömt capps låck på jue ! ds.

2010-09-24 @ 14:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0