Dagar,days,jours,tage,dager.


Direkt jag kom hem ifrån skola blev jag as-stressad eftersom jag inte packade
dagen innan (Skyll mej själv). Blev grinig som själve fa-an.
Men det gick över när jag tryckte i mej mat.
Sen övertygade jag David att åka buss med mej så jag inte skulle
 bli ensammast i hela världen. 
När jag kom fram så mötte jag upp Erika. Efter det drog vi till konsum och handlade.
Sen failade vi stoooort. Vi satte oss på fel buss och åkte stadsbuss i ca 1 timme :D
När vi väl kom hem till henne så åt vi kvällsmat och sedan sov som grisar. 


Vaknade,kände mej zombieish eftersom jag inte snoozeade/snoozade/snosade/whatever.
Lyckades att komma fram till Sundsta iaf (Like WOHO).
Kom liiite försent eftersom jag väntade in Annah,David och Felicia.
Jag valde att gå på teater,så först såg vi på 3:an när de repade på en scen .
Efter det fick vi en rundtur av två sköna tjejer ifrån 2:an. 
Vi följde efter det med dem kollade på när alla 2:or när de repade på slutscenen
 på deras kommande musikal.
  Scenen och dom var helt awesome.
Efter det åt vi tillsammans med dem.
Efter maten var vi med 1:orna och lekte lite och sedan gick vi tillbaka till 2:orna
som var vid en av bildsalarna och fixade inför musikalen.

Sååå,sammanfattning :
♥ Själva skolan och utbildningen verkar grymmast.
♥ Snubbarna och tjejorna i gruppen vi gick i har redan på något sätt
redan varit med i föreställningar,så jag känner mej aningen underdog-ish.
Men man måste ju börja någonstans. :)
♥ Snubbarna och tjejorna i gruppen var allmänt svåra att prata med,så under hela
dagen kände jag mej personlighetslös och pratade knappt,så jag hade
aldrig varit så glad att se Annah och David när de kom in med deras
 bild-grupp när vi var med 2:orna där inne . Jisses Amalia.
♥ Jag kommer att sakna min klass så mycket att jag har ont i hjärtat,fo' real. 



När skoldagen slutade så mötte jag upp David och Annah och åkte tillbaka in till stan.
Vi kom på att vi var världens sämsta kompisar och hade glömt Felicia på Sundsta.
Men David gick "hem" medans jag och Annah bestämde oss för att åka ut till moster på Bergvik
 för att få nyckeln till lägenheten. Men det slutade med att vi åkte stadsbuss åt fel håll i 1 ½ timme
för att sedan komma fram till Bervik där Fia redan hade slutat och åkt hem.
Ja,du har all rätt i världen att kalla oss ord som : sopa,IQ-befriad,pucko,utvecklingsstörd,imbecill
,psykiskt efterbliven,hjärndöd and so on.
Men vi tog oss till Fia tillslut iaf och sov stanhart.

Jag och Annah försov oss inför skolans studiebesök på Stora Enso,men tog oss senare
till Bergvik där allihopa var och shoppade och åkte buss tillsammans med alla ut
till VF för ett skååj studiebesök.
 Sedan på kvällen gick jag,Annah,Jina,Sebastian och André och såg på bio.
Vi såg "Little Fockers". Den var inte dålig men den var inte speciellt bra heller.
När bion var slut vid halv 9 nångång hämtade vi väskorna och satte oss på bussen påväg hem.
Men vi stannade någonstans i skogen för att vänta in hockeybussen.
Så jag kom hem vid ungefär halv 1 men la mej inte förän 2.


Struntade i Vargnatta och lekte med Jossi,Fjord och Dexer istället.
Det första Dexer sa till mej var att jag fick sova i hans säng.
Sedan upprepade han den meningen minst 92 ½ gånger för att vara
säker på att jag veeeerkligen förstod att jag fick sova över.
Godaste godingen ever . ♥
Jag skrev även världshistoriens längsta inlägg som antagligen makes no sense,möjligtvis ha stavfel 
och som knappt någon kommer att ha tid att läsa och lyssnade på halv-depressiv musik.

Life is waaaaay funneh.



Oh baj de väj,tänkte bara introducera mitt toalettspöke Gösta.
Gösta,läsare. Läsare,Gösta. 



Okej,gå nu innan inlägget spårar ur helt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0