Part 1 - Sandra vem ?

Såå,mitt fullständiga namn är Carin Cecilia Sandra Kjellberg.
Jag bor i både Transtand och Likenäs,eftersom mamma och pappa är skilda.
Jag har en "hel"-bror och 3 halv-bröder.
Jag är utpluppad den 20 augusti 1995 och mitt stjärntecken är lejonet.


Om jag skulle beskriva mej själv lite snabbt skulle det bli något som såhär:

♥ Kreativ. Jag har alltid älskat att skapa. Kommer alltid att göra.
♥ Viljestark och envis. Säger jag nej,är det nej och jag 
ändrar mej inte.
Och vill jag göra någonting,så gör jag det :)
Min vilja är starkare än typ stålmannen !
♥ Fri. Jag gör i princip alltid som jag vill,bara för att
jag faktiskt kan. Det är ingen som kan bestämma över mej.
♥ Livsglad. Livet ä götteeeeeeee,fo' real.

Oh,yeah...såhär ser jag ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0