Wha-wha-what's uuuuup ?

Tjejnare,tjejnare.

Igår var jag,mammen och pappen och kolla på öppet hus på Sundsta-gymnasiet.
Verkar grymmast ever. Ever.
Ser verkligen fram emot att komma
 på prova-på dagen :)))))))))))))))))))))))))  <--- Överentusiasm.
Och efter Sundsta,åkte jag till Fia och sov över där. Gött kött.
Och idag så har jag gått runt på stan.
Hittade inte så mycket.
Bara en skjorta m. huva ifrån Bikbok,kokos-bodybutter och en
asuuuuum bok. ( Kan visa upp den sen.)

Och nu så är jag hemma,trött som ett aaaaaaas.
Och trött/stressad/nervös lär jag vara inför showen på fredag också.
(Och varför börjar jag varje mening med och ?)

Shit maj gad....




Go i hövve ellör ?
Svar: Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0