LocoLocoLoco !



Jepp,min & Mikukelas konverationer är alltid lika innehållsrika. (Notera Mikaelas vackra nyodlade mustasch !)


Imorron är'e fotbollsmatch och efter det blir'e Karlstad tills på tisdag (Förhoppningsvis vill Mikaelas mama'n'papa vara coopertive och låta Mikaela följa med. Jag lovar att jag ska hålla koll på henne så hon inte går vilse inne på Toy'R'us ! ).
Handla kläder som en heeeest ska jag göra också. Annars får jag gå naken i sommar :)


Nu borde jag sova,helst skulle jag ha gjort det för en halvtimme sen. But what to do ? :$
Sooo, 'night !

Kommentarer
Postat av: mmikaela

Aaaah, dumma du.:( (Mustaschen är fejk!!!) hahahah

2010-06-13 @ 02:07:20
URL: http://mmikaela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0