Hjärnkoll.

Jagtycker att hjärnan är det mest fantastiska geggsimojset som finns i människokroppen.
Tänk bara vad man kan göra med den.
Bara för att jag är nyfiken (och har sjukt tråkigt) så googlade jag "testa din hjärna" .
Och då hittade jag denna sida.

Jag körde testet och resultatet blev :


Typ sju – Livsnjutaren

  • Du är utåtriktad, optimistisk, allsidig och spontan, och du har alltid fullt upp med att avsluta saker. Du har ett gott humör och du är lekfull, men du är odisciplinerad och slösar ofta bort din talang. Du är ständigt på jakt efter nya och spännande upplevelser och blir ofta utmattad av att vara så aktiv.
  • Ditt problem är i regel att du är för otålig och impulsiv.
  • Du har potential att kunna njuta av livet i fulla drag


    Mycket av resultatet stämmer. Spooky,haha.
    Gör testet,det var faktiskt rätt roligt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0