@ home.

Ont i trampdynorna,knäna,tårna,låren = känslan av en failed fotbollsmatch.
Jag fick en stor fet astma-attack. Ohärligt.

Vafan,fortfarande älskar jag den jävla bollen.



Yeah,yeah. Kom hem ifrån Göteborg vid 5 på morgonen. Jag sov som en
griiiiiis på bussen. Det är så gött att sova i en buss,full med sovande folk,
natt-radio,go kudde och regn som smattrar mot rutorna.

Hade fettigt kul på Liseberg ! Åkte bl.a. Kanonen,Balder,Höjdskräcken,Kållerado & gick Gasten.
Mikaela fick ett spöke att skratta,guldstjärna på henne !
Dessutom såg jag Andreas Wijk,typ waaaaaaaaooouuuw ! Gorgeous ? J-A .

Ameh,tack å adjö !
Nu ska'ja dö.


Kommentarer
Postat av: mmikaela

gooldstar! <)

2010-08-28 @ 23:15:34
URL: http://mmikaela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0